Nacházíte se na stránce s erotickým obsahem.

Měli jste už 18 let?


Ano       Ne

NASTAVENÍ COOKIES

Tyto webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies. Na těchto stránkách používáme tzv. funkční cookies, které zaručují správné fungování webu a umožňují vám bez dalšího souhlasu využívat jeho nezbytné funkce. Klepnutím na „Přijmout“ nám umožníte použití tvz. volitelných cookies pro účely výše. Spravovat svá nastavení můžete tlačítkem „PERSONALIZOVAT“ a všechny volitelné cookies můžete také odmítnout. Změnit nastavení cookies můžete opětovně ve svém účtu, nebo v patičce webu část Změnit nastavení cookies.  

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Domů

Rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží

Reklamace:

Pokud zboží nefunguje jak má pošlete nám jej na reklamaci. Záruční lhůta je stejná jako u jakéhokoli jiného zboží, tedy 2 roky. Záruka a zodpovědnost za vady se řídí obchodními podmínkami. Jak postupovat při reklamaci se dozvíte níže.

Vrácení zboží: 

Pokud jste si právě převzali svého nového miláčka, ale nezajiskřilo to mezi vámi, můžete nám jej nejpozději do 14 dnů od zakoupení vrátit (odstoupit od smlouvy). Chcete jej poslat zpět? Podívejte se na stránku Odstoupení od smlouvy.

 

Co udělat ještě před reklamací

Ještě předtím než nám zboží zašlete na reklamaci, vyzkoušejte tyto typy:

Zkontrolujte, že jsou v erotické pomůcce funkční baterie a že jsou vloženy správně. Také si ověřte, zda máte správný typ a počet baterií.

Zkuste pořádně dotáhnout víčko baterie, někdy se může stát, že elektrické kontakty nejsou dobře spojeny.

Vyzkoušejte, zda je pomůcka dostatečně nabitá, případně ji před prvním použitím plně nabijte.

Pomůcka se nenabíjí? Zkontrolujte, zda máte správně připojen konektor nabíjecího kabelu a funkční adaptér do zásuvky.

Podívejte se, zda nemá vaše pomůcka cestovní zámek. (často se zapíná delším podržením tlačítka)

Vaše hračka přesto nefunguje? Pište nám na objednavky@sexposta.cz a společnými silami ji zkusíme přesvědčit, možná stačí jen správně stisknout tlačítko.

Nic výše uvedeného nepomohlo? Zašlete nám zboží k reklamaci.

Místem pro zaslání a uplatnění reklamace je: Twixo Group s.r.o., Špitálka 421/23a, 60200 Brno

Do zaslaného balíku spolu se zbožím přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační formulář s řádně vyplněným popisem závady, která je důvodem reklamace a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo, email, atd.). ( Reklamační formulář stáhnete zde.) Pokud byl součástí balení i např. nabíjecí kabel, přiložte samozřejmě i ten. Původní obal od Vás nepotřebujeme, nezapomeňte však zboží důkladně očistit.

Prodávající se zavazuje oprávněnou a dle obchodních podmínek uplatněnou reklamaci vyřídit bezodkladně, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Vyjádření prodávajícího ohledně reklamace bude zasláno na poštovní adresu kupujícího, nebo emailem.

Jakmile dorazí zboží k nám, podíváme se na něj a v co nejkratší době Vás budeme kontaktovat s řešením reklamace.

Kompletní znění reklamačních a obchodních podmínek naleznete zde.

Reklamační formulář si můžete stáhnout zde..

 
Změnit nastavení cookies